Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 16 stycznia 2013

Wyróżnienie "Liebster blog"



Dostałam to wyróżnienie Liebster blog od KrysTyny za które jej serdecznie dziękuję. 

Zasady tej zabawy są następujące:

Na czym polega wyróżnienie " Liebster Blog " :
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " dobrze wykonaną robotę ". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób ( informujesz ich o tym ) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania do mnie i moje odpowiedzi na zielono:
1. kawa czy herbata - zdecydowanie kawa
2. plaża czy zwiedzanie - zwiedzanie
3. blogowanie czy gotowanie - dylemat
4. jeśli sport to... - siatkówka
5. cola czy sok - sok
6. kierowca czy pasażer - kierowca
7. adidasy czy obcasy - adidasy
8. szarości czy kolory - raczej kolory, ale czasem szarości
9. solo czy w grupie - w grupie
10.ranny ptaszek czy nocny marek - ranny ptaszek
11.kryminał czy komedia - komedia


Podoba mi się idea tej zabawy i ja w swoim imieniu 
nominuję następne blogi. 

Niestety na razie nie znam aż 11 blogów z małą ilością obserwatorów, więc tylko 9 nominacji. 
Jeśli macie ochotę, to proszę, kontynuujcie. W ten sposób możemy poznać innych pracę. 

Mój zestaw pytań:
1. kreatywność czy kopia
2. bogactwo czy prostota
3. pod linijkę czy szarpanina
4. przestrzeń czy mały kąt
5. kwiaty czy kształty
6. spacer czy bieg
7. porządek czy bałagan
8. ziemniaki czy makaron
9. zimne czy gorące
10. podróże po kraju czy po świecie
11.kolory intensywne czy pastele

Zapraszam wszystkich do zabawy.

5 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za wyróżnienie:)cieszy mnie to ogromnie:) a ponieważ już raz zostałam wyróżniona i podobnie jak Ty miałam trudność w wytypowaniu 11 blogów...bloguję od września i dopiero poznaję artystyczne dusze:)odpowiem tutaj na pytania:)
    1.oczywiście kreatywność
    2.jeśli chodzi o kartki to bogactwo... chociaż zawsze zachwycam się prostą elegancją:)
    3.po linijkę
    4.mam mały kąt...ale chyba wolałabym przestrzeń:)
    5.i kwiaty i kształty...mam manię kupowania coraz to nowszych wykrojników i zawsze kwiaty robię sama:)
    6. spacer
    7. porządek
    8. ziemniaki
    9. gorące
    10. hmmm po świecie...chociaż uwielbiam zakopane a wstyd się przyznać nad morzem naszym nie byłam...może w tym roku:)
    11 zdecydowanie pastele:)
    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje bardzo, jest to dla mnie ogromne wyróżnienie :) wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za wyróżnienie, to naprawdę miłe, że komuś się podoba to co robię. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje bardzo za wyróżnienie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Adziamar, ja taki nieogarek jestem w tej materii!.. Bardzo dziękuję za zaproszenie do wyróżnienia na moim blogu, tylko nie wiem co mam dalej zrobić...:) Pokierujesz mnie? Dziękuję! Pozdrawiam! Asia/ joaleks

    OdpowiedzUsuń