Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

czwartek, 4 kwietnia 2013

komunia na niebiesko


Taka moja prosta propozycja na komunię. 


Dopiero jak robiłam zdjęcie, uderzyło mnie to, że nieświadomie i nie zamierzenie zrobiłam 
krzyż ze wstążki.

                                                   

Wyzwania:

1. Paper Crafting Jurney -

Monochromatic


Grab the Badge

do 17.04

2. Crafty Ribbons Challenge -

Challenge 42... 

 
do 10.04

Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze. 
Zapraszam do udziału w Candy. 

Pozdrawiam.

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładna, delikatna, bez zbędnych dodatków

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka! Obszycia śliczne dopełniają całość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna karteczka na komunię:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna - cudny niebieski papier i przeszycia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kartka! Lubię minimalizm.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna! Skromna i w pięknej kolorystyce:) Świetnie oddaje klimat tej uroczystości. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie skomponowana, delikatna karteczka:)
    Świetne przeszycia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful card. I love the colors.
    Thanks for joining us at Crafty Ribbons.
    hugs Anke

    OdpowiedzUsuń
  9. Such an elegant creation. Thank you so much for joining us at PCJ Challenge.
    Laine
    xx

    OdpowiedzUsuń