Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 17 kwietnia 2013

z okazji 10-cio lecia działalności

Ten komplet powstał na zamówienie na szczególne wydarzenie. 
Na 10-cio lecie działalności. 
Kolorystyka była narzucona - granat, niebieski i turkus. 

Starałam się jakoś połączyć te kolory, choć nie było mi na początku łatwo. 




Wyzwania:

1. Art-Piaskownica

do 25.04

2. The Ribbon Reel Challenge -

Challenge #51 'Feeling Blue'

do 27.04

3. Diabelski Młyn:

Diabelskie wyzwanie ze ScrapCafe



do 23.04.

9 komentarzy:

  1. Śliczne te kwiatuszki :D I super kolorki

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kwiatki!
    Nominowałam Cię w zabawie Liebster blog: http://madeinmyhand.blogspot.com/2013/04/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie było łatwo, ale za to efekt świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt koncowy rewelacja!!!!
    Pieke kolory, ach...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, love those beautiful rolled roses, and fabulous blues!
    Thanks for joining us at TRR this week!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko śliczne,to fakt jak się ma wykrojniki i mnóstwo pomysłów to można cuda zdziałać, ja jednak wykrojników nie posiadam :( Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful blues - thanks for joining us at TRR this week!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gorgeous card, love your flowers, perfect colours, thanks for joining us at The Ribbon Reel, hugs, Sarah x

    OdpowiedzUsuń
  9. super kwiatki ladnie się prezentują a końcowy efekt świetny

    OdpowiedzUsuń