Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Marynarski wzór


Tak szybko sklecona karteczka dla miłośnika morza, marynarskich tematów, wakacyjnych rozrywek, itp. 
Latarnia to grafika od Abra Art.

Bardzo fajnie mi się przy niej pracowało. 

Mam nadzieję, że się spodoba przyszłemu obdarowanemu.





Wyzwania:

1. Scrap-Fantasy - marynarskie klimaty


do 30.06

2. Zhazhda-Tvorchestva - sketch #17


do 25.06

3. Color Throwdown -  CTD 247


do 24.06

4. Scrapki wyzwaniowo - #71 coś czerwonego

Blog Banner

do 03.07

5. ScrApogoliKi - #24 Morskie...



do 01.07

6. Projekt Wagi Ciężkiej - Wakacyjnie Frezja

BANEREK DO POBRANIA

do 29.06

Dziękuję Wam bardzo za ciepłe komentarze.

Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Piękna! A grafika rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice card!
    Thanks to be inspired by Scrapogoliki!

    OdpowiedzUsuń
  3. aż chce się nad morze! :) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo, bardzo mi się podoba! uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Шикарная работа! Очень красивые детали! Спасибо, что творите вместе с блогом Скрапоголики))

    OdpowiedzUsuń
  6. Здравствуйте. Очень красиво и здорово! Можно ли фотографии опубликовать в группе вконтакте Праздничный декор , с ссылкой на блог, конечно.
    А также приглашаю Вас на Link Party Постоянных читателей "Давайте дружить!" Это галерея inLinkz, куда можно добавить ссылку на свой блог, найти новых друзей, познакомиться с другими рукодельницами и не только. В галерею не обязательно добавлять свою фотографию-аватарку, можно поставить фотографию своей интересной работы. Галерея регулярная - выходит раз в две недели по вторникам. Надеюсь, что Вам она будет интересна, и Вы примите в ней участие.

    Наталья, http://bynmcraft.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń