Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 16 lipca 2013

dla taty na imieniny

Dzisiaj z innej beczki. 

Oto co moja mała Marysia zrobiła na imieniny dla swojego tatusia. 

Pokolorowała pięknie tekturki mazakami. 

Sama napisała teksty - ma dopiero 4,5 roku.

I nie ukrywam, że jest maniaczką taśm klejących. Co zresztą widać na poniższych fotkach.




Czyż nie udana z niej początkująca scraperka?

Dziękuję za Wasze odwiedziny.

Pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Ślicznie, podobami się, myślę, że tato MArysi będzie zachwycony...:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo utalentowana córa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kreatywnie, kolorowo, super! :) Moja niespełna 4letnia Zosia odkryła dziurkacze:)...całe mieszkanie w wycinankach :)

    OdpowiedzUsuń