Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

sobota, 27 lipca 2013

Pierwszy album ślubny

Pierwszy raz robiłam album ślubny. 

Bardzo dużo pracy i dużo czasu trzeba na taki projekt. 

Ale z przyjemnością nad nim ślęczałam. 












4 karty są z odzysku, stanowiły zabezpieczenie tekturek jakie zakupiłam.

A ja oczywiście niczego nie wyrzucam, bo na pewno się przyda. No i w tym przypadku
idealnie się nadawały na bazę do albumu.

Wyzwania:

1. Craft Szafa - Z nutką romantyzmu


do  04.08

2. Scrapek - Z muzyką w tle

Wyzwanie nr20 "Z muzyką w tle"

do 31.07

3. Zagadka-skethes


do 25.08


Dziękuję za wasze miłe słowa, odwiedziny i zapraszam ponownie.

13 komentarzy:

  1. jak na pierwszy raz jak dla mnie jest świetny gratuluję pomysłowości pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny!!! Jak pomyślę , ile ślęczałam nad jedną karteczką(be zrewelacji z zresztą), to wyobrażam sobie, ile Tobie zeszło czasu..... Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  3. jest piękny:) na pewno będzie się podobał:) piękne dodatki, wykonanie:) bardzo romantyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I było warto bo wyszło naprawdę super :).. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Je ne qu'un mot à la bouche: FANTASTIQUE!! Ton petit album est splendide et d'une exécution parfaite!
    Amitiés Rosi

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała praca, gratuluję...album jest niesamowity i bardzo delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny! Życzę powodzenia w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny jest ten album! te zielone pnącze na okładce genialnie dodaje mu uroku i takiego pazura, idealnie komponuje się, mimo, że zupełnie odmienny kolor! ja bym pewnie tak nie zaryzykowała, a u Ciebie widzę, że wyszło po prostu niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Album wyszedł cudny :)dziękuję za udział w wyzwaniu Craft - Szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Спасибо, что участвуете а зданиях блога "Творим вместе")

    OdpowiedzUsuń
  11. So delicate! Beautiful project! Thanks from "Create together"!

    OdpowiedzUsuń
  12. So soft, so nice. Thank you for you create for blog "Творим вместе"!

    OdpowiedzUsuń