Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

czwartek, 5 grudnia 2013

święta 2

Jakoś nie mam ostatnio weny na pisanie.

Będzie krótko i w formie zdjęć.





Wyzwania:

1. Retro Sketches


do 06.12

2. Dynamic Duos

http://thedynamicduoschallenge.blogspot.com/2013/11/dd81-midnight-muse-and-you-choose-other.html

do 06.12

Dziękuję Wam za wspaniałe słowa i odwiedziny.
Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. Ja też weny nie mam na pisanie :( A kartka jest super :) Świetna grafika i piękne wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  2. So pretty. Love the sequins on the snowflakes and the scene image is precious. Thanks for sharing at the Dynamic Duos this week.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka ... ja również jak wpadam na bloga to na moment i i weny na pisanie brak ... ale w końcu to nie ta profesja :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i SWIATECZNIE i klimatycznie u Ciebie..cudna i bardzo oryginalna karteczka.A co do weny, czasem tak jest...mnie pomaga dobra muzyka i pyszna herbata ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała, bardzo pomysłowa praca! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna karteczka. Świetnie pasuje do niej ta falista tektura. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysłowa i nietuzinkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna, klimatyczna kartka :D

    OdpowiedzUsuń