Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 14 stycznia 2014

buda dla psa

Moja córka dostała pod choinkę psa Bobby'ego.

Powstał zamysł zbudowania dla niego budy. 

Zorganizowaliśmy dwa kartony, pocięliśmy, skleiliśmy a dziecko dokończyło

swoimi malunkami.


W trakcie malowania.


A tu już gotowa buda.


Ma nawet ruchome drzwiczki. Bobby czuje się w niej rewelacyjnie.



Wyzwanie:

1. Lemonade

Zamieniamy stare w nowe

Lemonade challenges

do 15.01

2. Galeria Rae - przed i po


do 15.01

Dziękuję Wam za liczne odwiedziny i wspaniałe słowa, które dodają skrzydeł.

Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. No i Bobby pewnie zachwycony :) Też lubię takie zabawy z dzieckiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna buda. Pięknie ozdobiona. Bobby na pewno zachwycony. Nasz by był. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. genialna budka , pomysłowa a pies bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. heh Pomysłowe i od razu pies zadowolony :)

    iska-iskaa.blogspot.com --- jeśli ci sie spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna buda a pomalowana fantastycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Buda jest świetnym pomysłem! I jeszcze ma drzwiczki...szacuneczek :)Widziałam tego Bobby'ego w jednym z marketów i traf taki, że w domu mam prawdziwego Bobby'ego ( mały york) i mały chłopczyk z rodziny też chciał mieć takiego jak my.. jak tylko zobaczyliśmy tego psiaka i jeszcze to imię wiedzieliśmy, że to pies dla Naszego małego znajomego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie widziałam takiej fantastycznej budy dla pieska :) cudo!!!

    OdpowiedzUsuń