Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 25 lutego 2014

gościnnie w Anna' Scrap

Pierwszy raz mi się to przytrafiło, że zostałam zaproszona

do gościnnego udziału na blogu Anna' Scrap.

Coż to za wspaniałe wyróżnienie i jakie uczucie radości. Tego nie da się opisać.

Wiem, że bardzo to przeżywam, ale jest to dla mnie pierwszy raz

i chciałam się tym z kimś podzielić.

Miałam stworzyć kartkę do poniższej mapki.

Muszę przyznać, że nie wiedziałam jak ją ugryźć, wydaje się prosta - bo nie ma wielu elementów,

 nie jest skomplikowana, ale przez to właśnie trudna.

Chciałam Was bardzo serdecznie zaprosić do udziału w wyzwaniu.

A ekipie z Anna" Scrap chciałam bardzo podziękować za to zaproszenie i wyróżnienie.




do 24.02





Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.

Pozdrawiam

6 komentarzy: