Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

sobota, 5 kwietnia 2014

Gościnnie w Szmek

Cześć!

Ostatnio przytrafiło mi się wygrać wyzwanie w Szmek i zostałam zaproszona
jako gościnna projektantka.

Miałam wymyślić zadanie - wybrałam coś co jest mi bliskie - recykling.
Wiadomo, że jest ful materiałów typowo scrapbookingowych, wspaniałych, ale również 
dosyć kosztownych.

Ja znalazłam sposób na darmowe materiały do kartek - ulotki.
Wchodzę do sklepu i nie oglądam asortymentu jaki on proponuje, 
tylko rozglądam się za tym, co może mi się przydać do mojego hobby.

Zbieram namiętnie ulotki z Lidla - wspaniały wachlarz przeróżnych wzorów i kolorów.
W sklepach AGD można zdobyć wspaniałe ulotki z grubego papieru, 
który nadaje się na bazę albumu. 

Katalogi farb,
kafelek, 
paneli,
mebli, 
to wszystko jest naprawdę wspaniałym materiałem.

Tylko mieć miejsce na przechowywanie.
Mój kąt scrapbookingowy znajduje się w sypialni, 
ale mój partner mówi, że to nie jest sypialnia tylko "syfialnia".
I niestety muszę mu przyznać rację - to jest syfialnia, bo nagromadziłam już sporo
rzeczy, których nie nadążam wykorzystywać.

Ależ się rozpisałam. Zapraszam na blog Szmek i do udziału w wyzwaniu. 
A oto moja propozycja.





Macie czas do 24.04.

Zapraszam.

1 komentarz:

  1. "Syfialnia" - ha ha ha.......mojemu mężowi się spodobało- tak a propos mnie ;-). Jak chcę go rozzłościć, to śpiewam:"Przewróciło się , niech leży! Cały problem polega na tym, że nie muszę tego sprzątać, będę sie potykać czasem. Będę się czasem potykać, ale....KIEDYŚ TO SPRZĄTNĘ!"////:-)

    OdpowiedzUsuń