Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

czwartek, 31 lipca 2014

wyzwanie lipcowe w Scrap Around The World

Na ostatnią chwilę wychlapałam LO na wyzwanie Scrap Around The World.

Jest nieco niebiesko-zielonego koloru, jest i róż, są i serca balony. 

Nitki nawiązują do lekkich płatków dmuchawca. 

Pobawiłam się farbkami akwarelowymi, tymi z 13Arts, pastą strukturalną, 

kredkami akwarelowymi, tuszem.

Nowa to dla mnie technika, którą powolutku odkrywam, ale coraz bardziej mi się podoba. 

Bo tu można zrobić wszystko, pomazać, pochlapać, przyszyć, poszarpać, porwać

tylko te wszystkie zabiegi należy odpowiednio wyeksponować. 

Ja ogólnie jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego, aczkolwiek

zamysł i koncepcja na początku były inne. 

I to jest w tym najpiękniejsze. 

Będę próbować dalej. Tylko trochę więcej czasu mi potrzeba.







Wyzwanie:

1. Scrap Around The World
http://scraparoundtheworld.blogspot.com/ 

Feel free to interpret the mood board in any way you like,
 using one image, several of them, all of them or even just
 one aspect of an image, using ANY COLOURS!  

To be eligible for judging:-

You need to follow our 10 Golden Rules found HERE, which include :

1)  Sharing the mood board image.

2)  Mentioning Scrap Around The World {in full - not just 
SATW} & LINKING BACK to the current challenge.

3)  Mentioning HOW you were inspired by our mood board.

4)  Linking back to your SATW blog post NOT YOUR ENTIRE BLOG.

If receiving comments from some of our Design Team members is important
 to you please ensure that you have WORD VERIFICATION TURNED OFF.
 do 31.07

9 komentarzy:

  1. jeszcze trochę się napatrzę na takie cudeńka i może sama się wreszcie skuszę na LOsika :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna praca:) super efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful layout! Really lovely, especially all the colors you used!
    Thank you so much for joining us at SATW! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Stunning layout! Especially the background!
    Thank you for joining at SATW!

    OdpowiedzUsuń
  5. I LOVE this! Your background is awesome! The doodling in black is fantastic and I love how you used thread around your photo! Fabulous job with our Mood Board! All the best from SATW! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała zabawa jest na tym LO! Bardzo piękny! Dziękuję za zabawę z SATW w tym miesiącu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mediowanie w tle jest fantastyczne! Ta gwiazdeczki - mrau :) Cieszę się, że znalazłaś chwilę, by dołączyć do wyzwania w SATW :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny scrap! Bardzo podoba mi się tło pelne smakowitych detali:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ jest czadowy! kocham to szaleństwo na nim i kolory!

    OdpowiedzUsuń