Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 30 grudnia 2014

Card Mania Challenges #63 Anything goes Mikołaj

Następna świąteczna z Mikołajem.

Nie wiem dlaczego, ale lubię takie bałaganiarskie kartki.

Ta jest z serii 8 szt zrobionych na szybko, bo się okazało,

że mi zabrakło do wysłania po rodzinie.





Materiały użyte:

-  papiery DCWV
kolekcja Candy Cane Lane
kolekcja Christmas Creations
Mini Adhesive Mirror Stars

- wykrojnik Cherry Lynn Design 
Wykrojnik DL102 French Pastry

- 13 Arts
Tusz akrylowy SPLASH! White


Zapraszam Was do udziału  w wyzwaniu

Card Mania Badge 

Wyzwanie trwa do 09.01
 






2 komentarze:

  1. świetna! Ja też lubię takie "nawalone" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O to to, "nawalone" dużo. Dopisuję się, że i ja takie lllubię! ;)
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń