Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

czwartek, 1 stycznia 2015

pudełko dla biżuteryjek na akcję WOŚP


Cześć.

Dzisiaj będzie nietypowy dla mnie styl. Zapisałam się do grupy biżuteryjek,

gdzie trzeba było zrobić pudełko do jakiejś biżuterii.

Padło na projekt Wild Eagle - zestaw bransoletek dla niego i dla niej.

Tutaj możecie poczytać o całym projekcie - http://bizuteryjkidlawosp.pl/projekt-z-pazurem-i-na-dodatek-pachnacy-oktanami/#more-3864.

To nie był łatwy temat dla mnie - bo nie siedzę w tej tematyce.

Dobrze, że miałam jakieś stemple z trybikami oraz skrzydła.

A tutaj już pudełko w całej okazałości.




Serce nawiązuje do WOŚP.

Pudełko musiało być dosyć wysokie, bo miało pomieścić 2 bransoletki.



Jakiś stary, wyszperany łańcuch też się przydał, kilka metalowych elementów dopełniło całości.



Mam nadzieję, że Wam się podoba to moje pudełko.

Zgłaszam je na wyzwania:

1. Scrap Galeria

http://blogscrapgallery.blogspot.com/2014/12/87.html 
do 05.01

2. Card and Scrap

http://pictureandscrap.blogspot.com/2014/12/udfordring-88-brug-stempel.html

do13.01

Dziękuję Wam za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. So beautiful!
    Thanks for joining us at Card and Scrap.
    Hugs, Gunn

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartonaż piękny :) Niech u ciebie Nowy Rok pozbawiony będzie przykrości, a składa się z wielu sukcesów i samych radości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi podoba sie bardzo! ilez tu dodatków i wszystko tak fajnie skomponowane!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh what a a great box. :-) Love all the details.
    Thank you for joining us at Card and Scrap.
    Hugs Line.

    OdpowiedzUsuń
  5. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Агата, очень стильная коробочка получилась!)
    Спасибо вам за участие в задании от Скрап Галереи;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agata, thank you for joining us at Scrap Galery:-)
    Hugs, Veronika

    OdpowiedzUsuń