Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

niedziela, 12 kwietnia 2015

wianek świąteczny

Wiem, wiem, że już późno i dawno po świętach, ale jeszcze mam kilka

wielkanocnych prac.

Dzisiaj wianek, który zawisł na naszych drzwiach.

Kwiatki powstały z papierów DCWV Diy Project Stack Flowers.





Kolecja DCWV Diy Project Stack Flowers.


Wyzwania:

Savushka Scrap - Eco
Number five: Eco

Dziękuję Wam za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. REWELACJA!!!!!!!!!! Tak sobie pomyślałam: nie skomentuję jednego posta, żeby nie było....Ale ja- miłośniczka wianków- jak mogłabym odpuścić? Buźka!;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wianek! W przyszłym roku też muszę o czymś takim pomyśleć, bo wygląda świetnie! Ja pare dni przed świętami zrobiłam sobie na szybko drzewko wielkanocne, no ale na drzwiach nie mogłam go sobie powiesić hehe Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. чудесная и интересная работа! Спасибо от блога Savushka.Scrap

    OdpowiedzUsuń
  4. шикарная работа! Спасибо от блога Savushka.Scrap

    OdpowiedzUsuń