Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 22 lipca 2015

The Sisterhood of Crafters challenge - summer heat

Cześć,

Dzisiejsz propozycja to praca na wyzwanie na blogu The Sisterhood of Crafters.

Tematem wyzwania jest: gorące lato.

Mi lato kojarzy się ze słońcem - u mnie tu żółty kolor, motylami i kwiatami.





W pracy wykorzystałam stempel motyl z zestawu Primy - Finnabair DON'T FORGET TO FLY. 

Dzięki wspaniałej koleżance stałam się szczęśliwą posiadaczką tego wspaniałego zestawu. 

Motyla pomalowałam olejnymi pastelami. 



W pracy użyłam papiery DCWV:

             

Zapraszam Was bardzo serdecznie do udziału w wyzwaniu. 

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo. 

Pozdrawiam



5 komentarzy:

  1. This card is fabulous Agata! LOVE the composition and happy summer colors! GREAT JOB!

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful creation. Love the background paper and the yellow butterfly is gorgeous. Really feels like summer.

    OdpowiedzUsuń
  3. Your card makes me happy! Love the yellow!

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful summer themed card; love the colors you used.

    OdpowiedzUsuń