Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

czwartek, 1 października 2015

LO urodzinowe


Takie urodzinowe LO popełniłam w ramach prezentu.

Te papiery Lemoncraft są po prostu boskie.

Tu naprawdę niewiele trzeba zrobić, żeby coś fajnego wyszło.

Poniżej scrap w całości oraz zbliżenia na detale - dużo zbliżeń.
























Wyzwania:

1. Bumaga Maraka



2. Creative Project 365


do 31.10

Dziękuję za uwagę i pozostawione słowo.

Pozdrawiam


3 komentarze:

  1. ma urok, i to nie tylko zasługa papierków ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjuny scrap ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Creative Project 365 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że rzadko kiedy podobają mi się materiałowe kwiaty w "papierowych" pracach, ale tu wyglądają po prostu świetnie! Fantastyczna, bogata i pomysłowa praca. Kolorystyka i kolekcja z tła to moja bajka :) Świetny LO! Fajnie, że zgłosiłaś się do wyzwania Creative Project 365 :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń