Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 9 października 2015

Płyta 2



Witam.

Przybywam z nową inspiracją z papeliowymi tekturkami.

Ostatnio robiłam nietypową pamiątkę ślubną zamiast boxa czy kartki

płyta winyl do powieszenia na ścianie.

Z tyłu płyty kieszonka na pieniądze. 

Oto efekt mojej pracy. 












Tekturki użyte:

Tekturka ramka GLORIA Tekturka SZYLDY ramka I03


Wyzwania:


Zainspirowałam się kolorem brązowym, kluczem i perełkami




Zainspirowały mnie kwiaty, serca - jako miłość - tutaj pamiątka ślubna 




Dziękuję za uwagę i pozostawione słowo. 

Pozdrawiam  

6 komentarzy:

  1. Jakie to piękne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. While looking at this amazing work I couldn't even imagine that there is a pocket on the backside. Great union of the beauty and a practical approach! Thanks for participating in SkrapPygovka challenge!

    OdpowiedzUsuń
  3. Очень красиво! Многодетальная и интересная работа! Спасибо что творите с FLEUR design!

    OdpowiedzUsuń
  4. Гармоничная и красивая работа!
    Спасибо, что творите с ЯрославскимСК

    OdpowiedzUsuń