Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

poniedziałek, 7 marca 2016

Wielkanocne kartki - inspiracja dla Filigranek


Cześć.

W dzisiejszej inspiracji chciałam Wam pokazać kartki wielkanocne.

Klasyczne? Raczej tak. Choć nie ma na nich świętych obrazków.

Czas tak nieubłaganie szybko leci, że za moment, już za chwilkę nadejdzie czas święcenia

koszyczka i czas dzielenia się jajkiem.

Tym razem przygotowałam 2 kartki wielkanocne w podobnym tonie, ale jednak inne.

adziamar Agata Seńko

W pierwszej kartce użyłam ażurowego jaja, które przyozdobiłam perełkami. 

Jako wisienka na torcie na boku przykleiłam napis Happy Easter z małym kurczaczkiem. 

Napis podkreśliłam czarnym tuszem, żeby nie zlewał się z jajem. 

Jako tło większego kwadratu i tło pod jajko dla obu kartek, 

użyłam dwóch papierów Filigrankowych:

Aby nadać nieco koloru użyłam również papierów z Galerii Papierów, 

również  dostępnych w sklepie:



















Produkty ze sklepu Filigranki:

Jak we śnie Odważny Debiut róż 05 
Odważny Debiut turkus 06 Tekturka WIELKANOC

Tekturka WIELKANOC Tekturka WIELKANOC

Tekturka PISANKA jajko NK

Zapraszam do szperania w sklepie, gdzie znajdziecie wiele wspaniałych produktów do 


Dziękuję Wam bardzo za uwagę i do następnego zobaczenia. 

Pozdrawiam






3 komentarze:

  1. Cudowne papierki na których magiczne inspiracje !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Sklep-Ewa.pl
    Pozdrawiam serdecznie,Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  3. super kartki
    dziekuję za wzięcie udziału w naszej zabawie w sklepie-ewa.pl
    pozdrawiam
    ilona

    OdpowiedzUsuń