Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 13 kwietnia 2016

DT Call w Bumaga Maraka


Dzisiaj chciałam zgłosić swoją kandydaturę do naboru do Bumaga Maraka.

Today I woud like to apply for DT Bumaga Maraka.

Nazywam się Agata Seńko, mieszkam w Koszalinie niedaleko morza Bałtyckiego w Polsce.

My name is Agata Seńko. I live in Koszalin near to Baltic Sea in Poland. 

Odkryłam scrapbooking w 2013 roku i od tego czasu działam i tworzę cały czas.

I dicovered scrapbooking in 2013 and since that day I'm working and creating all the time. 

Bardzo lubię pracować z tekturkami, które wspaniale uzupełniają moje projekty.

I like a lot to work with chipboards, it is a wonderful product to complete my projects. 


Kartki/ Cards:







Formy LO:








Inne projekty/Other projects:







Kurs na takturki/ Tutorial for chipboard:

1 komentarz: