Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 5 kwietnia 2016

LO Hip Hip Hooray - stack-a-holick challenge DCWV


Cześć.

Na blogu DCWV  ruszyło kolejne wyzwanie mapkowe.

Zawsze mamy dwie mapki- do LO i do kartek.

Tym razem przedstawiam Wam moją pracę scrapową w formie LO.

Zdjęcie wyciągnięte z archiwum - zrobione jakieś ponad 5 lat temu,

okazja - 2 urodziny mojej córki i dmuchanie świeczek.

Do wykonania LO wykorzystałam kolekcję Confetti,

która jest bardzo kolorowa i idealnie nadaje się na wszelkie prace urodzinowe, imprezowe, itp.


adziamar, Agata Seńko











Zapraszam do udziału w wyzwaniu. 

Tutaj mapka, do której trzeba stworzyć LO. 


Produkty DCWV użyte w pracy:


Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo. 

Pozdrawiam


1 komentarz: